Thursday, May 31, 2012

ඔබ මුහුදු වෙරළ අභියසදී, අපි දුම්රිය මග අභියස....

.

අයෙත් ඉතින් මාස තුනකට විතර පස්සේ තමයි බ්ලොග් පෝස්ට් එකක් ලියන්න හිතුනේ. ඉතින් ලන්ඩන් ගොඩයා හිතනවා පහුගිය දවස්වල ඔයගොල්ලෝ හොදින් ඉන්න ඇති කියලා. මේ පෝස්ට් එකට පදනම් උනේ මේ තියෙන පුවත්පත් දැන්වීම. මේ දැන්වීම තිබුනේ ඊයේ (30/05/2012) උදේ Metro පත්තරේ. මට පොඩ්ඩක් මුලින්ම මේ පත්තරේ ගැන පොඩි හැදින්වීමක් කරන්න ඕනේ. විශේෂයෙන්ම මේක ගැන දන්නේ නැති පාඨකයන්ට. Metro කියන්නේ ලන්ඩන් වල දුම්රිය ස්ථාන වල උදේට නොමිලයේ බෙදාහරින පුවත්පතක්. මේ පත්තරේ එදිනෙදා වෙනදේවල් ගැන update වෙන්න වගේම කෝච්චියේ යද්දී තනිය මකාගන්න හොද මිත්‍රයෙක්. විශේෂයෙන්ම අපි පොලව යටින් යන කොච්චි වල යද්දී දෙපැත්තෙන්ම පේන්නේ කළු පාට බිත්ති. බලන්න කිසිම දෙයක් නැහැ. මිනිස්සුන්ගේ මුණු දිහා බලාගෙන ඉන්නත් බැහැ. ඉතින් මේ වගේ වෙලාවක ideal ම දේ තමයි මොකක් හරි කියවන එක. ඉතින් තමුන් ලග කියවන්න මොකක් හරි පොතක් හෝ පත්තරයක් නැත්නම් Metro එක නිකම් දෙය්යෝ බැලුව වගේ. ඇත්තට මට ඊයේ මේ ad එකේ පින්තූරයක් ගන්න බැරි උනා. හොඳ වෙලාවට ගෙදර ඉන්න තුෂාර සහෝදරයා ලග තවත් පත්තරයක් තිබ්බා. ඉතින් අද ලන්ඩන් ගොඩයා බ්ලොග් පෝස්ට් එක ලියන්න කලින් මේකේ ෆොටෝ එකක් ගත්තා. හොදයි, දැන් අපි ad එක දිහා බලමුකෝ. මුලින් තියෙන පින්තූරේ තියෙන අකුරු පොඩි නිසා ලන්ඩන් ගොඩයා ටිකක් zoom කරපු පින්තූරයක් ගත්තා.

ඉතින් මේ දවස් වල ලන්ඩන් නගරය හරිම කලබලයි. ඒ විශේෂ හේතු කිහිපයක් නිසා. එකක් 2012 ඕලිම්පික් උත්සවය, අනික තමයි "දියමන්ති ජුබිලිය (Diamond Jubilee)". ඒ කියන්නේ දෙවෙනි එලිසබෙත් මහ රැජිනගේ 60 වෙනි ඔටුනු පැළදවීමේ සංවත්සරය. අනිත් හේතුව තමයි පරක්කු වෙච්ච summer එක. මේවා ගැන ලන්ඩන් ගොඩයා වෙනත් බ්ලොග් පෝස්ට් එකකින් කතා කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. විශේෂයෙන් 2012 ඔලිම්පික් උත්සවය සහ දියමන්ති ජුබිලිය ගැන. මේ දියමන්ති ජුබිලිය නිසා ඉදිරි සති අන්තය දීර්ඝ සති අන්තයක් බවට බ්‍රිතාන්‍යය ආණ්ඩුව ප්‍රකාශ කරලා තියෙනවා. ඒ කියන්නේ ජුනි 2, 3, 4 සහ 5 යන දිනයන්. මෙන්න මෙතෙන්දි තමයි ඉහත පුවත්පත් දැන්වීම ගැන අපි කතා කරන්නේ.

එංගලන්තය කියන්නේ පොදු ප්‍රවාහන මාධ්‍යය ඉතාමත් බහුල ලෙස භාවිතා කරන රටක්. විශේෂයෙන් ලන්ඩන් නුවර තුලදී දුම්රිය ගමනාගමනය ඉතාමත් විශාල ලෙස භාවිතා වෙනවා. ඔයගොල්ලෝ විශ්වාස කරන එකක් නැහැ සතියේ දවස් වල උදේ සහ හවස, තේරෙන භාෂාවෙන් කියනවනම් peak hours වල London Underground සේවයේ දුම්රිය දෙකක් අතර තියෙන්නේ තත්පර 30 ක වගේ වෙනසක්. එහෙම සේවාවක් පවත්වාගන්නේ නැතුව ඒ වෙලාවට ඉන්න සෙනග හසුරවගන්න බැහැ. ඉතින් එක දිගට මෙහෙම සේවාවක් දෙන්න නම් දුම්රිය මාර්ග සහ දුම්රිය වලට නිසි වෙලාවට නඩත්තු කිරීමට අවශ්‍යයි. ඉතින් මෙහෙ ගොඩක් දුම්රිය සමාගම් මේ නඩත්තු කිරීම් කටයුතු සදහා යොදා ගන්නේ සති අන්ත. එකට හේතුව තමයි සතියේ දවස් වලට සාපේක්ෂව සෙනග අඩු නිසා. උඩ පින්තූරේ තියෙන නෙට්වර්ක් රේල් කියන්නේ එංගලන්තේ එක විශාල දුම්රිය යතිතල පහසුකම් නඩත්තු කරන සමාගමක්. ඉතින් මේ සමාගමත් තමුන්ගේ නඩත්තු කිරීම් කරන්නේ සති අන්ත වල. සමහර විට මේ වගේ අවස්ථා වලදී සේවාව සිමා කරන්න සිද්ධ වෙනවා. සමහර අවස්ථා වලදී සම්පුර්ණ දුම්රිය මාර්ගයම තාවකාලිකව වහන්න සිද්ධ වෙනවා. ඉතින් මේ වගේ අවස්ථා වලදී ඉහත ආකාරයේ සමාගම් පෙර දැනුම් දීමක් කරනවා තමුන්ගේ මගීන්ට අවහිරයක් නොවෙන විදියට තමුන්ගේ සති අන්ත ගනම් බිමන් සැලසුම් කරගන්න. විශේෂන්මේ මේ වගේ කලබල අධික කාල වල. ඒ වගේම සමහරක් දැන්වීම් තිබෙනවා දැනට ඉවර කරපු වැඩ ප්‍රමාණය සහ කරන්න තිබෙන වැඩ ප්‍රමාණය ගැන නිසි අවබෝධයක් මගීන්ට ලබා දෙන. මේ වගේ දැනුවත් කිරීම් ඒ සමාගම් හිතන්නේ තමුන්ගේ යුතුකමක් හැටියට. එහෙම නැත්නම් මේ වගේ සල්ලි ගෙවලා පත්තර වල දැන්වීම් දාන්න අවශ්‍යය නැහැනේ.

කොහොම නමුත් මේ ad එකට ලන්ඩන් ගොඩයාට ටිකක් හිත ගියා. ඒ තමයි ඉතාම සැලසුම් සහගත ලෙස වැඩ කිරීම, නිසි ලෙස මානව සම්බන්ධතා (Public Relations - PR) පවත්වාගෙන යාම සහ මහ ජනයාගේ හිතට වදින ලෙස තමුන්ගේ අදහස් ප්‍රකාශ කිරීම නිසා. අනිත් එක හරි විදියට මානව සම්බන්ධතා පවත්වාගෙන යනවනම් මහජනතාව තුලත් ලොකු විශ්වාශයක් ගොඩ නැගෙනවා අදාල ආයතන හෝ ආණ්ඩු ගැන. අපිටනම් ඉතින් ලංකාවේදී ගමනක් යද්දී හදිස්සියේ පාරවල් කඩාගෙන තියෙන එකෙන් වෙන බාධාවල් එච්චර අමුත්තක් නෙමෙයි :) නමුත් ලන්ඩන් ගොඩයා බලාපොරොත්තු වෙනවා ඉදිරියේදීවත් හොද marketing සහ PR සංකල්ප ශ්‍රී ලංකාවේ දුම්රිය සහ ගමනාගමන අංශ වලත් පාවිච්චි වෙයි කියලා.

No comments:

Post a Comment